Filled Under:

Spider Player + Key To Get PRO

Zaman sekarang, pelbagai perisian yg dikeluarkan, tiidak kira untuk digunakan semasa melakukan pekerjaan atau untuk bersuka ria. Juga, pelbagai name diberi. Mungkin ada perisian yg dimana bunyi namanya sedikit pelik, tetapi memberi manfaat atau faedah yg sangat besar apabile kite menggunakannya.

Seperti perisian yg akan aku kongsikan ini, namenya ialah Spider Player. Ianya sebuah player yang digunakan untuk memainkan lagu-lagu yg anda minat. Ianya mempunyai dua versi, iaitu versi "portable" dan juga versi "standard". Bagi aku, lebih baik kalau korang pakai versi "portable". Kecuali kalau korang dah advanced bab-bab mengubah setting atau meng-tweak perisian player ini.

Kelebihan yg ade pada perisian kecil ini ialah, kite boleh mengubah bunyinya. Dimana, perisian ini mempunyai satu "system setting" iaitu "equalizer". Tentu sekali korang pernah dengar tentang "equalizer" ini kan? Ianya digunakan untuk mengubah "bunyi" ( sound ), sama ada jazz, blues, rocks dan lain- lain setting lagi yang ada.
Perisian ini juga mempunyai kelemahannya, dimana, perisian ini tidak boleh memainkan filem ( movie ) seperti media player yang bersaiz besar. 

Screenshot ( Interface ): 


 Screenshot ( Equalizer ):


Download: