Filled Under:

Muat Turun YouTube Get 5.7 | Perisian 'Download Manager' ( Update )

( Update : 6.2.2012 )

Selepas beberapa hari aku pegang blog ni, kebanyakannya banyak dah benda yang diblok atau di delete filenya. Ianya di delete melalui file hosting, seperti filesonic, megaupload, fileserve, hotfile, dan file hosting terbaik tahun ini iaitu mediafire. Seperti filesonic, megaupload, ianya memang tidak boleh digunakan lagi dah, sebab terlalu banyak barang pirate. Ini disebabkan undang undang Amerika Syarikat, dimana mereka telah menjalankan satu kempen, iaitu berhentikan barang barang pirate. Tapi, selamat file hosting terbaik aku ada, iaitu mediafire.

- Ok, entri yang di post pada bulan dua belas tahun lepas ini akan diupdate dan diupload semula perisiannya. Ini disebabkan perkara yang aku bagitau td. Iaitu undang undang tak masuk akal tu.

Perisian ini di kategorikan dalam bahagian 'download manager' kerana ianya seperti idm dimana ianya digunakan untuk memuat turun video atau lagu pada laman web terkenal yang penuh dgn pelbagai program iaitu youtube. Perbezaannya dengan idm ialah, tak boleh muat turun lagu atau video dari laman web yang lain walaupun ialah di share | embed dari youtube sendiri. Saiz? Dari segi saiz pulak, ianya lebih kecil dari idm. Yolahh, lg pun perisian ni bukan support semua laman webkan.

Screenshot :


Download: