Filled Under:

All Player. Perisian Pemain Video Tanpa Batas


Pada entri yang lepas, saya telah berkongsi satu perisian bersifat 'generator'. Iaitu safe-linking generator dimana anda tidak perlu mengunjungi safelinking dengan membuka mozilla, chrome, internet explorer, opera atau pun lain lain browser lagi yang terdapat didunia teknologi ini. Tetapi, untuk menggunakan perisian ( generator ) tersebut, ianya memerlukan 'internet connection'. Jadi, kalau takde internet, duduk diam je. Tak payah nak buat okay. Hahaha. Safelinking tu adalah sebuah laman dimana ianya membantu anda mengekalkan pautan ( link ) yang diberikan oleh file hosting. Tak tengok lagi ?, dan rasa nak tengok ? Senang, klik pada pautan disebelah. SafeLinking Generator.

Perisian ini tiada kelebihan atau pun kecantikan yang lebih lagi daripada 'media player' yang lain. Ape yang bagusnya tentang perisian ini ialah, ianya boleh memainkan kesemua format file untuk video, lagu, movie dan lainlain. Syarikat yang mengeluarkan perisian ini iaitu All Cinema Ltd telah pun mencuba dan dikatakan cukup bagus. Untuk memasang ( install ) perisian ini sangatlah mudah, seperti memakan buah epal. Hahaha. Kenape epal ? Entahlah, sy pun tak tau. Hehehe. 
Selain itu, perisian ini juga membolehkan kita memasukkan sari kata ( subtitles ) pada setiap movie, lagu mahupun gaming vid. Tetapi, kelemahannya, ianya hanya boleh memuat masuk format file subtitle jenis *srt dan *st. Tapi, takpe, kebanyakannya menggunakan format *srt. *st tu jarang jumpe, sebab zaman 90-an punya. Hahaha. Dari segi kestabilan, ianya sangat pantas, tiada sangkut-sangkut 'lagg'. Dari segi ( interfacenya ) pulak, ianya dikira sangat modern. Shiny woo ~

Screenshot: 
Download: