Filled Under:

Adf.ly Blocked Mediafire?

Siapa yang tidak kenal dengan perkhidmatan percuma yang memberi kita sedikit wang ini bukan ? Nampaknya perkhidmatan yang menawarkan duit ini telah menyekat aku untuk mendapatkan duit. Aduhh, ni tak suka ni. Aku dah tolong orang, takkan tak berhak peroleh sedikit rezeki!

Apa yang aku cuba terangkan dekat sini ialah, cuba korang cari satu pautan mediafire untuk muat turun perisian/movie atau pun yang lain yang terdapat dalam blog aku ini. Sebelum ke laman mediafire, korang akan disuruh untuk melepasi beberapa iklankan ? Korang akan diminta untuk menekan 'skip ads' dan selepas itu, sepatutnya korang akan diredirect ke laman mediafire dimana terdapat tempat muat turun padanya. Tetapi, sekarang, korang takkan nampak lagikan pautan untuk muat turun bukan. Inilah yang aku maksudkan di mana adf.ly telah memyekat mediafire.com. Lain pula jika pautan itu dikunci dengan mediahide. Pautan tersebut masih boleh digunakan.

Notes :- Jika korang nak perisian/filem/lagu yang hanya ada pautan mediafire. Boleh inbox aku melalui facebook atau hantar message ke gmail aku.

- Facebook : https://www.facebook.com/piratechest
- Gmail : rotihangus@gmail.com


Cara-cara untuk request:

Nama perisian yang diingini
Pautan (link) post perisian/filem/lagu dalam blog ini
Contoh:
Nama perisian : Blog Desk Pro
Pautan dalam blog : www.budaklanun-s.blogspot.com/blablablabla
Ok. Selesai. Semoga anda tidak memarahi kami (ahli budaklanun) tetapi memarahi adf.ly sendiri. Hihi. ^^