Filled Under:

Folder Lock 7.0 + Serial


(Update 8.2.2012)
Mungkin sekali, kita selalu diintip oleh ahli keluarga, rakan-rakan atau sedara-mara yang lain. Maksud aku ialah, mungkin ada orang yang cuba mengakses ke folder-folder korang. Tentu sekali korang ada menyimpan aplikasi-aplikasi, nota-nota, diari-diari dalam komputer korangkan? Dan, tentu sekali kornag tak nak orang lain memasuki atau orang lain cuba untuk membaca diari-diari atau nota-nota korangkan.

Itulah sebabnya aku mmbuat entri berkaitan dengan satu perisian pengunci folder yang sangat arif lagi hebat ini. Nama perisian ini adalah Folder Lock. Ini adalah versi kedua terakhir iaitu versi 7.0. Aku dah senaraikan sekali "Register key" yg terdapat dalam folder selepas korang memuat turun perisian ini.
Perisian ni tak sama dengan perisian pengunci folder yang satu lagi. Nama pengunci folder yang satu lagi tersebut adalah Advanced File Lock, manakala, yang ini adalah Folder Lock. Kalau korang nak bezakan antara kedua-duanya, bolehlah try memuat turun perisian ini. Untuk ke entri berkaitan dengan pengunci folder bersaiz kurang kecil ini, bolehlah tekan pada pautan disebelah > Advanced File Lock 7.0

Download: