Filled Under:

Penterjemah Bahasa Anda | Ace Translator 9 + Serial ( Working )

Bertemu lagi kita dengan kali ini admin mengkongsikan satu lagi perisian dimana ianya mampu menterjemahkan pelbagai bahasa. Perisian ini sangat bergune kepada remaja remaja yang kurang memahami bahasa inggeris atau remaja remaja yang mengambil kelas bahasa bahasa lain.
Untuk lebih lanjut bolehlah jenguk dekat bawah. Hehe.






Ace translator mempunyai 64 bahasa di dunia dgn 41 bahasa yang boleh bercakap ( texttospeech ).
Dengan ini, anda bolehlah mentranslatekan pelbagai bahasa. Sambil anda mentranslatekan bahasa bahasa yang anda cari, anda bolehlah belajar bercakap bahasanya juga seperti bahasa france, spain, korea atau lain lain. 


Admin dah try dekat komputer sendiri dimana komputer admin adalah window 7 ultimate dengan sisitem 64bit. Admin juga dah try dekat cc dimana komputer cc tersebut pula adalah window xp sp3 dengan sistem 32bit. Jadi, tidak perlu risau kerana ianya boleh dipasang atau diinstall dimana mana komputer sahaja.





Jadi, jikalau anda mempunyai masalah mentranslate bahasa, saya rase anda perlu mendownload perisian berlicense ini. Didalamnya terdapat sekali keygennya dimana ianya admin sendiri yang reka menggunakan visual basic 6. Selamat mencuba. Download dibawah:



.: Download :.


Password Mediafire : budaklanun
Password Winrar : budaklanun
Password Megaupload : budaklanun