Filled Under:

Tingkatkan Keselamatan Internet Anda Sekarang!

Hacked ? Setiap hari kita boleh lihat, ada saja laman sesawang, account-account yang digodam.
Apa takde kerja lain ke dia orang ni ? Korang nak salahkan penggodam-penggodam yang godam korang tu ke? That's all not their faults. It's your faults. Ada otak guna. Bukan mereka yang bersalah, tapi korang sendiri.

Kenapa mereka godam ? Untuk bersuka ria ? Untuk memberi tau kita bahawa keselamatan laman sesawang, account-account kita lemah ? Ada kemungkinan yang mengatakan bahawa mereka godam untuk bersuka ria. Ada juga yang kata mereka godam hanya untuk memberitahu kita tentang security kita yang lemah. Jadi, redha sajelah. Sekarang ni, account internet-internet pun mudah untuk digodam. Jadi tingkatkanlah security internet korang. Bagaimana ? Senang je. Tapi, korang kena muat turun perisian ni dulu.


Nama perisian ni ialah Elcomsoft Wireless Security Auditor 3.0.
Perisian ini dikeluarkan oleh Elcomsoft dengan harga USD300 untuk yang standard dan USD1000 untuk yang professional. Harga dia gile ? Memang pun. Ini mesti disebabkan S.O.P.A yang mengarut habis tu -.-
USD1000 ? Siapa yg nak beli choi ? Takpe takpe. Kita tunggu dia punya best price jelah. Hahaha. ^^

Selepas siap muat turun perisian ini, akan ada 2 folder, iaitu, satu Serial key dan satu lagi Setup. Serial key tulah yang akn menentukan sama ada berjaya atau tidak. Kalau tak, pakai yang free | 30 days je lah ya. Kalau key yang diberi tidak berkesan, boleh tengok sini pulak. Kalau takde yang boleh membantu, tengok sini ye kawan kawan. Atau sini.

Screenshot Perisian Ini :


Download: Dropbox ( Upload Station Baru )
Password winrar : bl