Filled Under:

Angry Birds Versi Year Of The Dragon | Selamat Tahun Baru Cina

Cina sambut tahun baru, tahun hebat naga berapi, kaum lain dan juga melayu, tumpang meriah turut cuti.
Berdiri megah tugu negara, tiada tandingan teguh dipersada, salam diberi pembuka bicara, hajat ku ingin berkongsi minde. Pada hari yang cukup bermakna bagi kaum Cina, ingin juga saya ucapkan. Selamat hari raya Cina. Buah cempedak diluar pagar, ambil galah tolong jolokkan, saya budak baru belajar, kalau salah tolong maafkan. *Hehe. Lari sikit pantun dia. Kuikuikui. 

Jadi, kepada sesiapa yang sedang membaca apa yang saya sdg tuliskan ini, saya harap anda mengambil perhatian. Bahawa, kami tidak akan bertanggungjawab atas kerosakan/kesilapan yang anda lakukan. Jangan jadi seperti budak yang tak tau apa-apa yang memandai menuduh kami. Kami hanya berkongsi ilmu. Yaa, memang kami yang berkongsi ilmu, tp jangan disalahgunakan. Juga, jangan menyalahkan kami. Tak pasal-pasal kami yang digertak. Pada hari yang cukup indah ini, kami tak mau bergaduh dengan korang. Jd, please, minta tolong sangat, jangan salahkan kami!

Tujuan entri ini ditulis adalah untuk berkongsi permainan yang digilai ramai orang. Terutamanya budak kecil, baby-baby dan sama taraf dengannya. Permainan ( game ) ini sudah dikeluarkan 3 hari atau 2 hari yang lepas iaitu pada hari Sabtu atau Ahad. Tujuan permainan versi yang diupdate ini dikeluarkan adalah bg menyambut tahun baru Cina yang bakal disambut pada hari Isnin dan Selasa iaitu pada hari ini. Permainan ini boleh dipasang pada google chrome iaitu sebagai addon. Ianya juga boleh dimainkan terus, tak kesah sama ada dgn menggunakan browser apa sekali pun.Ianya juga disertakan dengan lagu. Iaitu lagu tahun baru Cina supaya anda dapat merasakan seperti anda sdg berada di Cina. 

Rating : 4 bintang. *Hehe. Dah pernah main dah pun :P

Screenshot Permainan : 







Tak sabak nak main nohh. Tekan pautan dkt sebelah. Angry Bird ( Chinese New Year )