Filled Under:

Tingkatkan Kelajuan Pergerakan Komputer dan Internet Anda

Setiap hari, ada saja orang yang bercakap tentang Internet. Bukan setakat setiap hari, kalau boleh dikira, mungkin setiap jam. Dekat "home" Facebook ni pun belambak nak mampus orang marah. Pasai apa ? Pasai Internet hangpa lembab lah. Hewhew ♥
Kalau hendak dikira peratusnya, mungkin mencecah 50 peratus. Terlalu banyak tu. 

Pada awalnya, saya tak nak post entri berkaitan dengan perisian ini. Kerana, perisian ini dikatakan bervirus. Tetapi, selepas saya mengkajinya sendiri, saya dapati tiada virus yg dimasukkan. Mungkin itu semua masalah komputer/lappy dieorang. Juga, saya telah pun mencuba dan seratus peratus berkesan dan "clean" dari virus-virus berbahaya. Mungkin itu semua hnyalah virus palsu ( fake virus ). 

Perisian ni telah banyak digunakan di negara yg akan menjalankan undang-undang Internet iaitu s.o.p.a. Iaitu di negara Amerika Syarikat ( US ). Pada awalnya, saya juge tak percaya yg perisian ini dapat membantu kita untuk melajukan Internet, tetapi, selepas beberapa hari mencuba seorang diri, akhirnya ia tampak berkesan. ( Mungkin berkesan pada komputer saya dan tidak berkesan pada komputer/lappy korang kot : P ) Hahahahaha. 
Tak perlu cakap banyak, muat turun je lah. Muat turun melalui pautan di bawah. 

Screenshot Premium Booster v3.8 :

Password winrar : bl