Filled Under:

TIME Menaik Taraf - 8Mbps ke 100Mbps, 20Mbps ke 300Mbps

Bersama-sama pengenalan pakej baru TIME Fibre, mereka juga turut menghargai pelanggan sedia ada mereka, dan membuat naik-taraf secara percuma kepada pelanggan sedia ada. Sekiranya anda merupakan pelanggan sedia ada TIME, maka anda mungkin telah atau akan menerima emel naik-taraf berkenaan.

Melalui naik-taraf ini, sekiranya anda menggunakan pelan 8Mbps sebelum ini, anda akan dinaik-taraf secara percuma kepada pelan 100Mbps, sementara sekiranya anda menggunakan pelan 20Mbps, maka anda akan dinaik-taraf kepada 300Mbps.


Disamping itu, TIME turut menekankan yang mana harga langganan adalah seperti biasa sebelum ini, dan tiada sebarang perubahan pada kontrak yang dilakukan oleh mereka.

TIME pada awal pagi ini telah memperkenalkan pakej baru jalur-lebar berkelajuan tinggi mereka, menawarkan pelan 100Mbps, 300Mbps dan 500Mbps tanpa had pada harga masing-masing RM149, RM189 dan RM299. Penawaran ini semestinya menarik minat ramai pengguna di Malaysia – namun ramai yang tidak begitu gembira memandangkan kawasan liputan untuk TIME adalah masih tidak meluas buat masa ini.

The Magenta Truck
This Changes Everything.Something big is headed your way!
Posted by TIME Internet on Tuesday, March 22, 2016