Filled Under:

Kaedah menggunakan Cbox Premium Link Generator

Post Dext pada kali ini disediakan khas untuk kaki-kaki download yang masih belum tahu tentang cbox premium link generator ini. Pada yang dah tahu, anda boleh teruskan atau abaikan :p


Kebelakangan ini, ramai uploader yang kurang puas hati dengan laman memuat naik tersohor di seluruh alam semesta, Mediafire kerana kekejaman yang dilakukan atas setiap file yang dimuat naik. Jika file itu di suspek sebagai barang lanun atau pirated software (Crack/Serial) maka ianya akan dipadam dari database nya kerana risau akan perkara yang di alami seperti Megaupload. 

Jadi jika anda perasan, kebanyakkan forum atau laman-laman yang membenarkan anda memuat naik perisian yang dicrack, mereka kurang menyediakan pautan Mediafire sebaliknya memuat naik perisian-perisian tersebut di laman file hosting jenis free/premium. Kenapa kaki-kaki download ini tidak suka dengan laman premium? Kerana laman-laman premium ini mengambil masa yang lama tambahan pula 'jemm' dengan kelajuan yang diberikan (free user) 

Jadi, itu lah fungsi cbox premium link generator ini. Bukan untuk generate kan user dan password premium user, sebaliknya generate pautan yang diberi kepada pautan premium (tak perlu login dilaman hosting) Kelebihan menggunakan cbox ini, anda tidak perlu menunggu masa untuk memuat turun kecuali menunggu masa untuk pautan anda di leech kan. Jangan risau, ianya cuma sebentar dan tidak mengambil masa hingga 2-3 minit. Bagaimana dengan kelajuan ketika memuat turun ? Saya hanya boleh kata 'wow' kerana kelajuan yang diberikan sangat hebat seperti menggunakan account premium. Tapi mengikut package internet yang anda beli juga. Kalau setakat beli 1mbps jangan haraplah nak dapat 400kbps. 

Jangan cuma baca, jom cuba dan rasai sendiri kelebihan nya. > aSe4nL3g4cY

Kaedah menggunakan cbox premium link: 

Credits: Angelezo (tutorial) RotiHangus HC (recommend)