Filled Under:

'Gangster Vegas' Kini di Google Play

Haa! Entri kalini mmg aku sediakan untuk korang yang minat dengan permainan yang diasaskan Gameloft.

Gangster Vegas yang mana sebelum ini digembar-gembur akan kehadirannya kini sudah pun terdapat di Play Store. Permainan video ini menurut Gameloft mempunyai kualiti grafik yang menarik. Jadi untuk permainan video ini anda terpaksa mengorbankan 2.5GB memori peranti Android anda.

Permainan bercorak misi ini mempunyai 80 misi penuh aksi di sebuah bandar yang kali ini lebih besar 9 kali ganda dari versi sebelumnya. Jika anda meminati permainan yang penuh aksi seperti aksi tembak menembak dan racing sememangnya permainan ini sesuai untuk anda. Ianya boleh dimuat turun di Play Store dengan harga USD6.99.

Peringatan dari kami, jangan anda terkejut jika peranti anda hanya boleh memainkan permainan video ini dengan tetapan grafik yang rendah kerana permainan video ini menetapkan spesifikasi tinggi perkakasan peranti Android untuk tetapan yang maksimum. Jadi jika anda mempunyai peranti yang berspesifikasi tinggi dan terbaru ketika ini anda dapat memainkan permainan video ini dengan tetapan tinggi tanpa masalah.
Selamat mencuba!

Laman Rasmi Gameloft
Play Store

:download: 
Zippyshare
OBB: Part I, Part II, Part III, Part IV, Part V, Part VI

Arahan pemasangan:
1. Pasang apk
2. Salin 'com.gameloft.android.ANMP.GloftGGHM' ke 'sdcard/Android/Obb/'
3. Mulakan permainan
Credit sepenuhnya bagi pautan di atas kepada apkmania.